I want to be in Miami BIAATCH!!;)

HALLLLLOOOW!!!
Kom hem för ett tag sen och idag var det faktiskt en rätt så lyckad dag;)
i skolan hade vi nationella i matte och jag tror jag klarar av den här bättre en den innan för jag svarade typ på fler frågor.. men vi får se när jag får mitt resultat tillbaka-.-
Aja efter skolan var det Tensta Talang jakt.. FAAAN va rolig den var!!  jag skratta så himla mycket!!!xD
tyvärr hade jag inte kamera så tyvärr blev det inga bilder;)
och efter skolan åkte jag o Dimitra hem till henne och sen efter "that 70's show" typ så gick vi ut för att träffa miss Maria;)
hade en toppen kväll med alla älsklingar;) och jag träffade min barndom vännen älsklingen Kammii ♥
Det var riktigt länge sen jag träffade henne :)
nu sitter jag och pratar med den allt deprimerande Miss. Fanta AB;) haha
//LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0