NATT PÅ DIG


Haallloy!!

Först och främst vill jag bara säga.. Vad ska man göra om man har ont på huvudet? ..Asså ja menar PÅ huvudet, de känns som när man solat och inte använt solkräm:p hha måste nog börja använda mössa eller solkräm när jag inte ska ha luva...:p
Det kan vara för igår..
men först ska jag berätta vad som hände igår så du fattar vittsen :p

Igår(onsdag) hade jag bara nationella prov i matte och jag tror de gick rätt så bra.. Vi får väl hoppas på de bäst ;)
yaya men efter det åkte jag, Shirshu och Dumis till Kista för att hälsa på gamla skolan.. de va några som ville att jag skulle kma så de skulle se "mitt nya jag"  haha jaja..

så vi drog med oss Harsis och Simpson oxå.. efter besöker gick vi vidare till våran älskling DÖÖNKÄÄN!!
Efter de satt vi ute på torget och solade i kaanske 2-3 timmar..tiden flöög iväg(för mig..)
Dolda kameran..
yaya på kvällen va jag me Katten Maria och sen blev vi lite fler hihi.. imgon ska jag träffa katten igen för hon glömde sina nycklar i min väska :p

yaya nu vill jag gå och SÖÖÖVA så NAAATT PÅ DIG♥

//LA GUAPA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0