Snart är det dags:D

♥♥♥♥♥♥♥♥HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLOOW!!!

märkte att det var lite fööör länge sen jag skrev på bloggen..ajabaja!!!
Men veckan har flytit på som vanligt och allt har varit totaly lungt förutom att det SNART ÄR DAGS!!:P
JOO förstår du, imorgon smääller det!!:D
haha folk tycker jag är lite sjuk i huvudet och jaa, vem vet ja kanske är det men jag riskerar mitt hår för att uppleva något nytt i livet:P (haha hur mitt huvud ser ut!! ahhahaahhaha neej då)
Men idag i skolan hade några först nationella i engelska och sen hade vi håltimme så under den håltimmen satt några av oss och argumenterade och diskuterade om en massa grejer som ex. Vad är det första man ser hos en människa?
pengar eller personlighet?? och en massa annat om gud och homosexuella och om kvinnan ska vara hemmafru och mannen ska slita häcken av sig ETC.. vi satt och snacka om allt de här i ca 2 timmar tror ja.. och det roliga va att det aldrig tog slut.. några andra killar kom och sa deras exempel pch lärarna sina och det var riktig KAWABANGA!!!xD men skiiit roligt!!:P
Jag kan kasta över den frågan till dig:
Vad tycker du är det viktigaste hos en människa, Pengar eller personlighet??
Nu får du lite av veckans köp:)
2 härliga sommarklänningar!!(längtar)
Mjukisdress- Canada
små gullis fötter man har;)
haha för mkt bilder men men vill bara ge veckans 2 höjdare:D
Natta heeeeelt nyvakenxD
HAHAHAHAHHA OMg döööör!! Dimitras minxD hon Xa mig på plats:P
Men nu får det vara nog med bilder hoppas du har en toppen kväll och vi får se om jag hinner blogga imorgon:)
kmr va typ STREEEEESS!!;)
MEN NU  SÄGER JAG OCH MITT ÄLSKADE, FINA, UNDERBARA HÅR HEEEEJDÅÅÅÅÅÅ ALLA FINA OCH UNDERBARA LÄSATE♥♥♥♥♥♥♥
PEAAAACEE//LA GUAPA♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0