Shopping day

HALLOJSAN!!!

Idag blev jag väckt kl runt 2 av åskan som nästan gav mig hjärtattack!! det var så himla läskigt...
aya men runt 6 träffades jag och miss Titffany för hon kände helt plötsligt för att shoppa och det är söndag och det regnade så vi kunde inte åka in till stan:p
aya men vi hade det jätte trevligt hade saknat min fulful!! vi hade inte träffats på ca 6 VECKOR!! det är ca 1 och en halv månad:s That is kattafackingstrof...
menmen när vi var i bianco så kom en låt som vi har bästa minnena av 18 september brooor!!xD
så runt 9 när alla affärer hade stängt tyckte vi också att det var dags att rulla hemåt.. och när ja kom hem var det Cinderella story på 3an.. jag lälskar den!!;)
aya men nu måste lilla fröken Pattsus gå o lägga sig för att vara frisk och pigg till morgondagen
HA DET BÄÄÄST & vi får hoppas på bättre väder!!//LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0