Promenad 5.30 AM

HALLOJSAN!!
Idag känner jag mig som en jätte duktig flicka:)
Jag, mamma och Elisabeth gick ut på promenad kl 5.30 men jag var såååååååååå himla trött och trodde jag typ skulle dö under promenaden..
vi kom  till en uppförsbacke och Elisabeth säger oki nu springer vi upp för uppförsbacken.. haha shoooore tänkte jag och gissa vad när jag är nästan uppe vid backen!!!
Jag får HÅLLLLLLL!!! asså de gjorde såå himla ont, det kändes som att någon stoppade 10 knivar i sidan av magen.:s DÅLIG KONDITION!!
fick hålla i en kotte för att inte tänka på knivarna som stack mig i magen!!xD
menmen häe har du lite bilder från allt som hänt under vecka och förravecka och sen ska jag springa till bussen för jag har nationella prov i Englska kl 9.. Don't wana be late..
aja men nu ska jag rulla annars blir det sen ankomst!! (mer bilder senare)
PEAAAACE//LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0