Om man lovat, ska man löftet inte bryta!


HAALLLOJ mina apelsiner!!


Idag vaknade jag runt 1 och så ser jag att jag hade 5 nya sms.. oj då vad har hänt?!?
haha och gissa vad.. människor ger mig en mardröm.. 500, 501 och 502 medlemmar sår det på alla de hahahahhaxD
jag fick jätte ont i magen...!!!xD
från detta till:
Detta i Augusti när ja klippte mig:P
menmen om man lovat, ska man löftet inte bryta!!!
yaya så jag har pratat med mamma och vi får se när det blir jag hoppas under veckan som kommer:)
Vad är det knäppaste du har gjort/ska göra??

Nu måste jag studdy lite såå
PEAAACE//LA GUAPA

Kommentarer
Postat av: Lil `M

sv: yeeaaaahh !!!! :D:;D:D

2010-05-02 @ 21:57:00
URL: http://mava.blogg.se/
Postat av: JENNIES - Mitt liv, min blogg, mina bilder, mina åsikter!

sv; kul att du vill vara med! Desto fler gånger du skriver "jag är med", desto större chans har du <3!

vad menar du emd "tung blogg"?

2010-05-03 @ 21:40:36
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0