Då var det gjort!:)

Igår kväll...
HAHHAHA kolla jag och Dimitra i bakgrunden;) KLOOOCKREN!!!
Gabbe "råka" spilla florsocker o gissa vad vi gör för skojjigt me de??;)
Deckad!! xD
Och nu börjar det roligaste: DAGENS HÖJDPUNKT!!
Detta e bilder från pappas kamera nu kommer lite från mammas:)
Jag tror ja gick ner 3 kg tack vare detta hår:P
Bakdelen av håret och min älskade lugg(ja ska spara de:p)
Älskade mamsis o Moi <3
RESULTAT! ↑
Men du blev det bra bilder.. och jag tycker att de ska få tala sitt egna språk:)
Hoppas du haft en härlig lördags kväll..för jag har haft en toppendag med mina homiesar♥
Justja Tommorgon ska ja till mr. pappa och ja e lite små nervös över hans reaktion( saken är den att ja vill överraska honom;)
Jaja.. hmm.. nu ska de här bilderna in på FB!!
PEAAACE//NYRAKAD GUAPA

Kommentarer
Postat av: scheima

Sveriges nästa amber ross så j*vla grym du är blev jätte snyggt, kan inte du testa ta bild med rött läppstift också:)? bara för att .. ha det bra

2010-05-10 @ 19:04:55
URL: http://scheima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0