Jag ska hem...

AHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA... ASSÅ HOLLIWAKAMOLIEE...!!!
Kan typ inte sluta skratta..xD
Natta hade somnat på soffan och jag skulle väcka henne så hon kunde sova i sin säng:P
Patty: Natali taal vakna.. gå o lägg dig:) (med gullig röst)
Natta: Meen vrf väcker du mig?!?
Patty: För du ska typ sova??
Natta: Aha oki..
Natta går mot toaletten..
Patty: Var ska du?
Natta: Jag ska hem var annars!!
HAHAHAHHHA ASSÅ OOOOMMMGG!!
Patty: HAHAHA idiot vi är hemma..xD
Mamma: patty svär inte! Natali gå och lägg dig:)
O idioten fatta typ inte att vi är hemma..:P och hon gick fram och tillbaka från hallen till vardagsrummet och fatta typ inte var hon va.. jag ba shiiet Natta tur att du inte fått i dig älköhööl än:P
(gammal bild:P)
Shiieet fan jag är oxå typ helt sjuk i huvvudet:P
P.S vill bara påminna om att det är 497 medlemmar.. 3 KVAR!!!

YALLA PEAAACE MINA BANANER SOM INTE KAN HITTA HEM:P//LA GUAPA som redan är hemmaxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0