♥...♥

♥HÄÄÄÄÄÄÄÄLLLÖÖÖÖW!!!!
Jag vet, Lite hipehumör men allt de här är lixom Maria katts fel!! ♥♥
aya idag var jag ute men älskade familjen och "shoppade" lite..
Mamma och hennes kille köpte en mobil och örhängen till mig för att jag varit en  så duktig flicka lööve♥
Men vi gick och köpte lite sommar skor och sen mot kvällen gick jag för att träffa gull ungen Maria...
Sötis♥
Dagens köp:
från den
till...
det var en Överraskning från mamma o hennes kille! taackar♥
örhängena..(inte så bra bild..)
jaa, imrgon ska jag hem till Mr. Baba.. så vi får se hur det går där.. :p
sist jag såg honom förra söndagen flippa han ur totalt över min nya "frisyr" men vi får hoppas att han smällt det.. och accepterar mig som jag är.. Trots allt är jag faktist hans dotter lägst där inne..även utan hår!!!
Ska snart rulla mot sääängen;)
PÖÖSS PÅ RÖMPAN//LA GUAPA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0