En varm och solig dag i Stockholm

TJUDEEELLUUU!!!!
Ännu en vacker och underbar dag i ESTÖKHÖLM!!
Solen var som tur på max idag så vi satt ute på altanen på morgonen och åt frukost och där passade jag på att sola lite;) lite senare kom miss. Dimitriadis och mr. Simon till mig och vi hade lite chillnänini.. runt 5 blev vi uttråkade och åkte till Kista..
Kabom på Dimitra:P
HAHAHA klockren!! FAIIIILAD!!!xD
Där träffade vi miss.Maria Lel Greko, Dlin, Oifa och mr. Ahmed,(juste nu kom ja på att jag måste fixa Dlins ipod:P) taack bloggen för att påminna mig hahhaxD
aya runt 9 gick ja o träffade lälsklingen Maria Lel Greko o Oifa haha vi drev runt lite sen drog vi till KFUM för att bara chillnänii.. jag har inte varit där sen typ 5an eller nåt.. ahha men allt var som alltid typ de har bara typ bytt personalen och OMG DET REGNAR!!!!
hahaha byter samtalsämne men va fan hoppas det bara är nu under natten.."/
Juste jag fick 3-4 myggbett idag i KFUM.. detta är patricias 2010 första myggbett.. gissa vad det betyder.. Sommaren är kort.. Det mesta regnar bort.. men nu är den här.. rolen skiner kanske bara idag;P
(bild från Chile)
aja ska fixa Dlins Ipod sen typ sööva:p
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS//LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0