En ledig dag.. men inget sommarjobb..

HAlloJ..
Idag är jag ledig från skolan och det är jag lixom väldigt tacksam över.. för behövde vila ut kroppen lite.=)
men även när man är hemma en heldag kan man få lite dåliga nyheter och det fick jag med posten idag.. joo, det var angående sommarjobb.. om Jag säger att det är dåliga nyheter tror du väl inte att jag har fått de.. Neeh tyvärr Patricia!!! ooh gissa om jag inte ville typ slå sönder den här Claes...!!
Aya men igår var jag en ganska så duktig flicka faktiskt :)
Jag somnade 3 i söndags och vaknade halv 5 för att jag skulle ut på promenad med mamma och Elisabeth.. men mamma skulle gå och jobba tidigare än vanligt och Elisabeth hade mobilen avstängd och hade försovit sig..
såå jag gick ut alldeles själv nu när jag ändå var ute :) så jag promenerade + joggade lite för att testa min kondis.. måste erkänna att jag ligger på -------------------------(minus) haha men idag ska jag ut o promenera med Ebruish ;)
O juste förra onsdagen var jag ju ute med Tjejsorna och solen stekte på max så mina fötter och huvud blev brända.. MEN!!!
Detta har även sina dåliga sidor och det är att jag har fått ormskinn på huvudet och det ser inte alls bra ut.. det ser ut som mjäll som åker av huvudet..:s NOT SO FRESCH!!
aya men nog med negativitet, nu ska lilla jag fortsätta plugga!!
PÖÖSs PÅ RÖMPAN//LA GUAPA

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh ja absolut älskar dig i snaggat, skit snyggt! =)

2010-05-18 @ 16:04:11
URL: http://nmlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0