Dimelo= Berätta

HAALLLLOOJ;)

Sitter nu i skolan och vi har ingen NO för min lärare skulle till tandläkaren hihi..jaja

Jag o mamma gick på promenad idag, Duktigt,duktigt!!!
och när mamma gick till jobbet var kl bara 7 och ja skulle ta bussen 8.30 så ja tänkte ja lägger mig för att vila upp kroppen lite:P hahaha gissa om ja somna.. ja vakna 8.25 och SPRANG till bussen för att inte missa den.. som jag turligen inte gjorde men när ja väl kom på bussen öppnades många munnar och några snea blickar..
turligen satt lilla Dlin LÄÄÄNGSTbak i bussen så jag gick till henne..

Buddhorna från skolan;)
haha och här i skolan är alla lika förvånade över att se någon med så "kort " hår..


Men nu ska lilla Paattelitaah runda av här men ja proomiiiisss att ja skriver senare;)

PEAAACE//LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0