Dagens: Rött läppstift?!?

HALLOJSAN sa kapten tojsan..
En gullig läsare frågade om jag kunde prova med rött läppstift..
Och de klart jag kunde göra det.. vrf inte?
Men jag är inte van att se mig själv med så starka färger..men jag tror det satt bra på mina läppar för de flesta sa att jag såg söt ut med rött läppstift;) hihihi
Vad ger du till rött läppstift på mina läppar.. HISS ELLER DISS??

med blixten eller nåt ser färgen mycket ljusare ut än vad den va..

Nåå va tycks?!?


menmen imorgon har jag nationella prov i Mattematikkkkkk... AAAh jag vill lixom skjuta mig själv...
hoppas bara jag inte kommer sent annars blir det inget prov alls..:o
Efter provet slutar vi eftersom att det på torsdag är kristehimel...och det betyder att vi är LEDIGA;)
Den här har fastnat i mitt huvud.. förut drooogade jag den här låten och idag när jag hörde den igen blev jag som besatt.. (är inget wooow twilight fan men tycker bara den här låten är galet grym.. det är bara piano men ja känner mig så lugn när ja hör den:))
YAYA men nu måste jag fortsätta plugga me lite mattematiks..:s
WIsh me good luck o till alla er som ska ha prov eller vad som helst GOOD LUCK!! ♥

PEAACE//LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0