Bara 7 människor KVAR!!!!

Detta skrev Lilla Mava i sin blogg: Nu är det dags att ni går in och blir medlermar hära!! gå in på facebook och sök på :   500 medlemar & Patricia Rakar av sig håret!!!
Det behövs bara 7 till och hon gör det. kom igen kom igen kom igen!!!! kör kör kör kör kööööööööööörr!!
HAHAHA och jaa om du vill se allt mitt hår åka bort kan du också bli medlem:) och så tänker jag oxå.. Jag lever bara en gång vrf inte se hur det blir innan det är sent?? ;)
Men tycker du jag  skulle passa i rakat hår??
( det är inte jag..tagen från google)
Sami har nu erbjudit sig att raka av mitt hår och han säger att jag kommer börja gråta men vi får hoppas att jag inte:P hihii
taack alla mina gullungar som hjälper mig<3 KÄRLEK TILL ER<3
Just ja, om du vill spana in miss. Mava finns hon på http://mava.blogg.se/ <3
VILL DU SE MIG RAKAD ÄR DET DAGS ATT BLI MEDLEMMMMMMMMM!!!!! ;)
PEAACE//LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0