Vm låtar..?

Nu när VM har börjat har jag ärligt talat bara missat 2 matcher och det har varit för jag sovit eller varit ute..
menmen jag kom och tänka på att de som sjunger låten/låtarna till VM faktiskt är riktigt bra :)

Har du någon favvo?

Shakira med Waka Waka..Jag avgudar hennes kropp och dans!!!♥

K'naan och David Bisbal med Waving flag..Texten om man lyssnar på den bra har den faktist en riktigt fin menning;)
(det finns Waving flag utan Bisbal, alltså utan spanska)


Idag, om några timmar, kl typ 13.30 ska Chile ha match.. WOOOOH :D lyccccckaaa fan till!!!!!!♥Jag hoppas de bara inte får för mycket luft och sumpar sina chanser..när jag sa till några att Chile va me i VM blev de helt chockade. haha roliga ansikten, trevliga minnen!!

M
enmen min farmor och faster är i Sverige nu och kommer till oss imorgon..:) Kul o träffa farmor igen efter 4 år och Faster för första gången..SÅÅÅ nu ska jag troligen runda av här och gå och lägga mig sååå NATTNATT PÅ DIG


PUSSSSSSSSS//LA GUAPA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0