vad försöker du gömma där?

HILLOW!!!
Kolla vad jag hitta i kylskåpet!! asså inte vattenmelonen utan det bakom.. den vita kartongen ;)
haha mammas kille leker smidig ser jag.. sorry men kylskåpet kan jag faktiskt till och med när jag soverxD
Och juste TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK alla gullungar för alla gratulationer på både på bloggen, ansiktsboken, telefon och SMS :* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Men nu hör jag hur tallrikar slår mot varandra och bestick så ska hoppa in i duschen snabbt och sen blir det TÅÅÅRTA :D ♥

PEAAACE//LA TÅRTGLADA GUAPA

Kommentarer
Postat av: Farihan

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PATTY.

2010-06-09 @ 15:16:19
Postat av: Farihan

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PATTY

//Farihan

2010-06-09 @ 15:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0