snart är man vist 17.. GRÅ HÅR!!

HÄÄÄÄÄÄLLÖÖÖÖÖ!!!
kära min någon... det är verkligen synd om den här bloggen..så här ansvarslöst av mig och att man helt enkelt inte orkar skriva "blogg.se" ens se "nytt inlägg" hhaha aja fy skäms på mig=)
Nu är det endast 4(3) dagar kvar till avslutning=D=D=D Lite happy är man... HAHAHA bomb JÄÄTTEE HAPPY!!
aya i imorgon (8 juni) fyller lilla jag år aah.. ja må jag leva..ja må jag leva..ja må jag leva ut i hundrade år.. kanske inte hundra men typ 98 år sen kommer jag inte orka merxD
HappyBirthdayToMe.jpg Happy Birthday To Me image by IcecreamRawrness
Snart är man vist 17... Det betyder väl börja färga håret för att täcka grå hår!!xD
Menmen i lördags hade jag en liten grillfest hihi som kalas:p de va jätte roligt och taack alla bebisar som kom och alla som hjälpte mig med allt:D ♥
Vill du ha bilder??
oki dåå..=p
jaa det här var lite bilder från min kamera resten finns på ansiktsboken.. orkar inte ta upp alla men hoppas du nöjer dig me de här :D
Juste Ärvingebarnen hade bal idag men var tvungen att gå hem för lite personliga skäl...
Hann bara med en bild..Men bättre än ingenting:D
Menis nu blev jag trött av skrivandet ska nog titta på film :) juste jag är ledig imrgon oxå.. SCORE!!
PEAAACE LOVERS//LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0