JA MÅ JAG LEVA, JA MÅ JAG LEVA!!!

PATRICIA nu har du kommit ett steg närmare de fina 18 åren=D
asså 17 år.. det är inte värsta grejen men faaan va tiden går snabbt så jag varnar er som inte fyllt era 16 år än..
TA VARA PÅ DEN JÄVLA TID NI HAR FÖR DEN KOMMER FAN I MEJ INTE TILLBAKA!!!!


Enligt Patty så har jag alltid tänkt på detta sätt, Carpe diem= Ta lixom dagen som den kommer och fan går det snett, lär dig av misstagen och Försök att inte göra om de:p
Menmen som ett grattis till mig såg jag en film som jag tycker alla borde titta på..
"Just wright" heter den..Det är romantik o sport men även hur människor ser andra på utsidan och sen märker att det inte alls är vad man letar efter och när man funnit den man älskar (när det klickar) vet man inte om man vågar satsa...
Filmen hade en bra handling men den var lite tråkig i vissa scener annars lixom kanon rekommenderar den verkligen för dig som tror att du inte kan finna kärleken men även för alla andra
Men nu ska jag ge kroppen en present och gå och söva:D
PEAACE//LA 17 ÅRIGA GUAPA

Kommentarer
Postat av: Bella

grattiiisss barndomsvän!:) <3

2010-06-08 @ 15:42:00
URL: http://mmcr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0