Grattis på studenten Harsis♥

Ännu en gång taack alla sötisar för gratulationerna♥
Min tårta:)
Idag hade vi ingen skola vi skulle endast tömma våra skåp och våra datorer men skåpet gjorde jag igår och datan får bli imorgon -.-
Igår efter skolan åkte de tre musketörerna (jag, Dimitra och Shirin är kallade så av våra lärare :P) till Sollentuna för att fixa några saker sen åkte vi till Kista och fikade i sha eller shai eller va den heterxD
herre min.. säger jag bara fan va vi alla mådde dåligt av Caffelatten...
Shirin blev till och med illamående... :s
Men köpte de här nagellacken jag doog för färgerna!! ;) riktig sommar
Nagellack från H&M för endast 29 kr
Aya idag var det Mr. Harsis (Haris) Student!!! Congratz bror♥
FÖR HARIS HAR TAGIT STUDENTEN, JA HARIS HAR TAGIT STUDENTEN, HARIS HAR TAGIT STUDENTEEEEEEEEEEEEEEEEEEN FYFAN VA HARSIS E BRAAAAAA!!! =D
Han med den Vit/blå flaggan runt sig (lel Grekoo)
Jaa det var bilderna sam fanns i min kamera alla andra finns i Dimis Kamera
Men tänkte gå och fortsätta sova nu för har lixom FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT ont i huvudet:(
//LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0