Man ska ta vara på det man har!

Igår åkte La familia på kryssning och det var riktigt skönt, vi hade jätte roligt och bilder finns oxå men orkar inte lägga upp de nu, gjorde precis de på FB.

Men som du kanske vet, efter goda nyheter kommer ofta dåliga insvepande.



Man tänker inte på vad man har för än det är sent eller när man redan gått miste om det.. Jag fick veta idag att en vän till familjen.. fått en hjärnblödning..med bara 15 år! Det är mycket ovanligt i en så tidig ålder... när mamma berättade till mig och jag sökte överallt på hitta.se och Fb för att hitta deras nr för ingen var hemma och ingen svara på mobil..

tillslut när vi hitta och mamma börja prata fick jag ett anfall o börja storböla.. hur kan detta vara möjligt, en frisk och ung tjej kommer hem från stranden och ca 2 timmar senare är hon i sjukhuset med en massa slangar i sig..

När mamma pratat klart berättade hon allt och hon hade det sen liten men man vet ju inte det för än det kanske redan är för sent.. 
Ber för att du ska kunna bli frisk så snart som möjligt och kunna stå på benen..
Ingen ska behöva få lida och man ska ta vara på det man har och inte slösa bort livet på småsaker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0