vigseldag=)

Idag fyller pappa & hans fru 4 år sen de gick till vikseln jag óch jag tror det är i överimorgon de har bröllopsdag=)
såå GRATTIS GRATTIS på er<3<3
vi åkte till en persisk restaurang de va ett konstigt namn haha kommer inte ihåg va den hette:P men i henelelund iallafall asså deras mat va såå god men ja va så hungrig att ja inte orkade äta mer än halva tallriken!! ja e fett me wierdoow!!
aja bilder får ni lite senare vet inte ens om vi tog bilder:P haha asså jaag...

aja men ja måste snart rulla vidare måste göra klart mitt president tal och sen om ja orkar ska ja göra lite svenska...omg juste ja måste gör en sammanfattning av "om jag kunde drömma" ska ha redovisning imorgon=)
aja hoppas du haft en bra/lyckad dag..

en sak till....JAG ORKAR INTE GÅ TILL SKOLAN IMORGON!!!:O hiihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0