Sööv dags + bilder=D

hihi e såå glad att ja snart ska hoppa in i sängen.. är helt död lixom men samtidigt heeeelt hipe vill dansa lite innan ja lägger mig som ja gjorde igårxD

aja idag i skolan hade vi de rätt så roligt hade en helt wieerdoow vikarie till historian o på lunchen fick folket som vanligt vänta på att jag skulle äta klart hihi:P de e faktist inte mitt fel att de äter så snabbt..

aja under lunchen hade vi så tråkigt så ja, mjölk, dumis och palex gick o började ringa runt assså ja garva såå himla mkt.. fan va kul vi hade!!:D

aja annars har det bara varit→

här blir de lite bilder från gårdagens hipe stundxD






min falska tattoo jag en vacker dag vill göra sann=D

lyckades göra en egen inbakad fläta helt själv STOLT*(a)


juste imorgon kommer bebiis hem till pappa:* asså natta ska kma:D har inte träffat henne på typ hela veckan
Lillis syster & Storis syster= livet ut♥♥



Peace ska söva nu//paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0