sista lektionen=)

hiiilllooow=D
äntligen, sista lektionen rullar vidare nu=) skönt..
ja är så himla trött fast än att jag sovit i ca 12 timmar..
fan igår ville ja titta på Glee och var helt glad men pappa sa att vi skulle ut o handla så följde me honom o kom hem kl 7 ungefär o satte direkt på mig pyamasen för att "vila".. haha my ass vila ja decka DIREKT!!! ja soov sååå gott.. vaknade kl 12 igen för att ja va törstig sen fortsatte ja sova i lugn o roo:D

aja idag ville jag inte gå från sängen o råka somna om o kom 30 min sent till skolan..juupsii..xo




Twilight soundtruck- varje gång jag hör den här blir jag så lugn..prova du med
asså lyssna bara på musiken o inget mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0