ny duschad:D

hiiiiiiiiillow:D
haha ja e fett me glad just nu.. vet inte varför?!
har precis duschat klart o i duschen satt ja o sjöng halsen ur mig haha pappa kom in kanske 5 gånger o ba PATTY HÅLL KÄFTEN!! du gör mig döv ahhahahahha de va såå roligt o irritera honom:P

aja idag gick väl skolan som vanligt...men efter skolan åkte ja, dimdum o rawandoow till ärvinge för att hälsa på:D hihi de flesta hade väl gått hem men ja träffad epå fulis...OMG asså ja fick ÅNGEST!!!
menmen life goes on, right??

jag har varit jätte duktig har pluggat på flitigt och bra:) stoolt över mig själv!!!har gjort både spanska och engelska idag:D
+
 = snart kompisar:D





//Paattelitaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0