Las Ketchup

Alooha wakalooha sitter och väntar på att Let's dance ska börja igen så tänkte passa på att blogga lite:P

idag var en rätt så tråkig dag i skolan förän jag fick en grej av mi compadre- El Guapo och asså i början ja va typ jätte hipe men sen efter typ ca 5 minuter så blev ja jätteeee trööttt hahha
så på sista lektionen som var svenska var jag alderles för trött för att arbeta hihi så jag sov typ hela lektionen och älskade Kerstin sa till mig att packa mina grejer och gå hem:= söötis hon är<3

menmen stannade så klart i skolan för att jag, shushu och dimdum skulle åka in till stan.. fast vi fick med oss en kompanjor..kna ni gissa vem? joo El Guapoooo=)
hihi juste vi gick hem till Guapo för att han skulle byta om och han har ju en urrrr gullig hund=D haha shirin stannade nere vid porten flr hon e såå rädd för hundar och dumis trodde det skulle vara en liten hund hihi de va värsta varulven (Jacob) enligt Dimis:P hihi min älskade töönt<3

menmen i stan träffade vi en klasskamrat från 9A.. Osman gud vad stor han såg ut=D jätte roligt och träffa honom..
sen skulle vi gå o äta hahaha fan va den här shirin e komplicerad..för i helvette haha från hötorget, till t-centralen och till slut blev det MCD i fridhemsplan huhu



En riktigt GAMMAL låt:D
//LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0