Grattis bebizeem<3

Ja må du leva, ja må du leva....
Idag fyller Dimdum år:D 17 år hihi hon har blivit en stor björn nuxp




hihi aa det var ett tag sen man skrev o ja ska bara skriva ettkort inlägg för internet försvann för en stund sen"/
aja ja har iallafall ont o HELA kroppen, assså från topp till tå:(
igår skulle pappas kompis flytta o ja o pappa skulle hjälpa till.. asså omg de va kaooos..
o ja hade inte kunnat sova natten innan o inte igår kväll heller..igår vaknade jag 10 för att vi skulle till pappas komppis o somna inte förän runt 5-6 på morgonen..
ja e jätte orolig att jag inte kommer kunna somna när ja ska till skolan nu på torsdag!!
fan de e 2 dagar kvar tills skolan börjar, jag orkar verkligen inte med de oxå: (

har lite arbeten kvar att göra klart o så måste jag läsa ut om jag kunde drömma till på fredag eftersom att ja ska redovisa om den...

tiffy åkte till Egypten i tisdags oxå..ja vill oxå nu e hon i värmen o här sitter ja i de kalla sverige.
 
vad föredrar du?
yaya vi får väl se hur det går o hoppas att min träningsvärk o allt försvinner till på tordag..
juste ja o dimdum har gjort en deal om vi kan lyckas komma i till till skolan på torsdag.
tror du vi kommer lyckas??
Pöös pöss//Paattelitaah


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack bebis:*

2010-01-05 @ 20:28:21
URL: http://chocolatesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0