GALEN DAAAAG!!!

jaa, verkligen helt ärligt talat helt GALEN dag!!!
haha okej jag ska berätta lite vad som hänt idag...och jag vet jag är sjuk i huvudet?!!

aja vaknade kl 7.10 idag eftersom att mamma glömde kläder igår i tvättstugan och vi kunde inte komma in igen, så idag var det jag som fick vakna tidigt för att gå till tvättstugan och hämta kläderna + min jacka som jag oxå tvättade:P
kom ner och ingen var där= DÖRREN LÅST! och jag så smart glömde både mobilen och hemnycklarna hem så där satt jag helt själv i en halvtimme och väntade på att mannen skulle komma, menmen syrran gick till skolan och låste dörren efter sig?? hon trodde väl att jag hade nycklar eller?

och när jag väl kom hem med min blåa IKEA påse och dörren var stängd och jag hade varken nycklar eller mobil som sagt...tänk dig att jagstår där ute och svär till stackars dörren:P hihi
aja bestämde mig att gå till syrrans skola..SMART JAG ÄR!!
tog tunnelbannan i pyjamas och ikeapåsen och åkte till husby haha asså folk stirrade på mig som att jag vore värsta FREAKET!! juste bara en kofta hade jag på mig asså jag hade jackan i påsen men jag kom på att jag kunde ta på mig jackan först när jag väl var på gården hemma hahahahhahahahah ÄNNU DUMMARE??

aja allt gick bra föränn jag kom hem i värmen och ba okej nu ska jag duscha eftersom att jag hade sovmorgon men insåg att kl snart var 9 så jag skulle görmådligen inte hunnit...
så fixade mig och sprang till bussen och vad tror du då händer??
BUSSEN VAR SEN!! huuuh tänkte jag då bra jag hann.. meen neej för i jävulens helvette bussen bestämde sig för att inte komma alls.. aja en buss kom inte och jag blev sen till skolan och när den andra skulle komma var den oxå cra 10 minuter sent.. fatta om jag var hellllllllll förbannad!!!! ahahhaha

aja hur har du haft det då?? hihi det blev lite mkt snack om mig

Slutar snart så vi ses/hörs en till vacker dag:D//LA GUAPA(AGUEONA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0