Björnarna freak♥

Björnarna är jag och dimdum:P
vi e helt hysteriska om hur de ska gå imorgon på redovisningen haha vi sitter o fantiserar att först ska alla sova och sen ska vi börja bråka ahaha vi e helt sjuka
läs om du orkar asså... inga ord för de 2 unika björnarnaxD♥

Patty=D säger:

juste har du läst din bok vi ska redovisa imorgon?

Dimitra säger:

hhahahah jaa eller jag ska snacka om new moon

Patty=D säger:

aha haha juste du har läst den O SETT FILMEN

Dimitra säger:

hahahah jaaa

Patty=D säger:

ja tänkte kolla på twilight nu

Dimitra säger:

hahah men då måste du börja imorn för att du ska prata om 1an och jag om 2an

Patty=D säger:

juuste faan haha ja ba ja ska va sist!!

Patty=D säger:

my ass sist

Dimitra säger:

hahahah men vi kmr klara oss hoppas jag

Patty=D säger:

aa vi vet ändå varenda detalj

Dimitra säger:

haha jaa tänk om kerstin och de andra kmr säga ok vi fattar kan vi sluta nuuu

Patty=D säger:

haha viist omg tänk om vi sitter där o bertätta o börjar läsa boken o alla soveer hahhahaha

Dimitra säger:

hahaha jag lovar så fort du kmr säga twilight så kmr ingen lyssna och sen när jag säger jag ska berätta om 2an kmr de typ döööö av tråkhet

Patty=D säger:

shhahahahaha aa förutom typ nån som oxå älskar twilight haha tänk om när ja berättar du baa skriker på mig baa neej de e inte alls så de gör så här... o så börjar du brätta o sen när du berättar gör ja samma sak ahahha omg va pinsamt

Patty=D säger:

kerstin hon kmr ba öhh.. har de läst varndras böcker eller hhahaha

Dimitra säger:

hahahhaa eller hurXD omg tänk om man bah jag har läst alla böcker då kmr kerstin säga ehm vare inte du som inte ens hade läst den hära

Patty=D säger:

hahahhahaaah aa omg sen vi får MVG+++ för att vi kunde båda böckerna hahahahhah

Dimitra säger:

hahahaha

Patty=D säger:

fan när vi e klara me ettan o tvåan kan vi börja berätta om eclipse o 4an o så kan vi oxå berätta hur många dagar o timmar de e kvar på filmen tills den kmr på bio ahha

Dimitra säger:

hahahhaah asså omg tänk om vi gör dethahaha tänk om vi kmr va helt inne i det och sen glömmer allt och alla

Patty=D säger:

ahhahah aa alla går på lunch o vi sitter där o berättar till varandra sen börjar vi bråka för att vi missa en LITEN detalj

Dimitra säger:

hahahahahah och shirin kmr tbx och säget ASSÅ NIXD

Patty =D säger:

fan va sjuka vi e=D

Patty=D säger:

hahaha o börjar skrika på oss

Dimitra säger:

hahaha jaa fan

Patty=D säger:

o sen ja o du kollar snett på varandra o ba de va hon som börja skyll inte på mig

Dimitra säger:

hahahaha ok sluta nuxd snacka om att jag kmr garva imorn asså när jag står där och berättar

Patty=D säger:

aaa ja tänkte nyss på de fan när vi står där o berätta vi kommer va oroliga att nån kmr hoppa upp o ba neej de e fel de va så här..

Dimitra säger:

hhahahah jaa ferah haha

Patty=D säger:

ahhaha aa omg han säger twilight till dig tänk om han e värsta freaket själv

Dimitra säger:

hahahah och han typ frågade mig 24/7 haru sett new moon va den bra och så hahah säkert det kmr bara va han som lyssnar

Patty=D säger:

hahahaha aa han ska granska om vi sett fimen o läst boken bra eller inte

Dimitra säger:

hahha men nu ska jag sova blev trött igen ses imorn<3

Patty=D säger:

ahaha okej björnen ska gå i ide

Patty=D säger:

nattnatt björnis<3

♥♥♥


J. Mcrtn denna låt är tillägnad till min björn=D♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaxD lägg upp det som duvetvem(A---m) skrev;)HAHAH ELLER GÖR INTE DETxD

2010-01-11 @ 20:15:15
URL: http://chocolatesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0