A-positiv=)

ALOOHHHAA WAAKKAMOOLA=D

har haft en HEEEELT knasig dag idag...
idag hade vi en normal dag i skolan men det hände en grej som jag tror att jag kanske aldrig kommer glömma..=)

joo sista lektionen, Naturkunskap skulle vi göra stick prov, asså sticka vårt finger och ta ut lite blod för att se vilken blodtyp vi är..

ojojoj säger jag bara.. det var heelt knasigt med mig o Dimitra!!!
först och främst var vi allvarligt skraja eftersom att båda e så himla rädda för nålar och BLOOD!!
asså ja sitter här o garvar av så patetiska vi var..
Dimitra: aa neej ja vill inte*gråter*
Patricia: OMG INTE JAG HELLER...jag kmr dööö*gråter*
asså vi satt o grät o de värsta va att vi va de ända som grät.. ja är allvarligt rädd!! vi kanske satt där i 10 min o grina o garva sönder oss för hur patetiska vi var!! men sen kom vår no lärare och dmitra ba okej Micke kan du hjälpa mig? hon darrade så himla mkt...
o han stack nålen o ja ba EEEOOOOWWW o han ba aa.. o börja typ grina igen-.-
& så var det min tur..
jag hoppa 3 meter när Micke stack mitt finger=( de gjorde såååå himla ont o de jobbiga va att ja inte fick ut så mkt blod?!"/

menmen fick reda på vilken blodgrupp jag ha, blodgrupp A-positiv


yaya men ja tänkte gå o lägga mig snart för ja har så himla ont i huvudet:s

Rihanna- Rude boy

Justin Bieber- Where are you know


PEEEAAACE//LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0