Never come Back!

hellow=)
 först och främst vill jag bara säga Grattis på Alla Skitens Dag!!=)
förra året den där "speciella" dagen var jag med tufftuff tåget och Annapanna pyttipanna

de va riktigt roliga minnen"Alla Hjärtans Skit" hette den dagen för ett år sen men idag 14/2-2010 heter denna dag "Alla Skitens Dag"!

yaya det blev inget mer blogganade igår för ja stack till Amina direkt när ja kom hem=) vi fixade oss o drog ur på en fest.. vi mötte upp Mona och Emilia och så åkte vi alla dit..
haha värsta halabaliken för att komma fram till festen.. o det roliga va at när vi väl kom dit asså jag skojar inte FESTEN VA HELT DÖÖÖÖD!!! haha så där stod vi mitt i dansgolet o försökte få folk o dansa..xD
så vi stannade inte där så länge...

menmen skulle komma hem idag kl 3 och kom hem senare än så.. o så va de nåra problem till så mamma va rätt så rasanade på mig o ja, nu har lilla jag fått utegångsförbud i 1 månad.."/

i helvette asså.. tuuuh på allt o alla


En mask för ansiktet.. men vad finns under masken?



yaya ska maybe kolla på film snart PEEEEEEEEAACE//LA GUAPA WEONA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0