kick - La Guapa!!

ojojoj fick en Kick nyss att skriva på bloggen.. ja som ni ser har jag inte fått den kicken på rätt så länge nu.. Fan va ja e tråkig eller hur??!

menmen idag var ja hemma hos kussen för att fira mammas morbrors 50 års "bröllopskalas"!:p det var typ överraskningsfest..
hihi de va väl rätt så trevligt hade inte träffat folket på jätte länge..

yaya bilder får ni så klart oxå=D

Översättning: Gratulationer 50 år, Julia ♥ Silvio
brudparet helt förvirrade:P

SKÅÅÅÅL!!!

Natta, kusse med sin tjej zoz=D

yaya när vi kom hem fick vi med oss en massa guudis o ballonger=D
kolla vad patricia gör med ballonger när det är reklam på filmer...




juste har ju Matte j***a prov på måndag om procent o fattar kanske 46,89% av vad allt de handlar om!!!
och jag har pluggat varje kväll minst 5-6 tal!!!! imorgon ska ja göra klart Svenska intervju med mamma och sen ska jag ge gärnet på Matte


aydeee nattsis//


Kommentarer
Postat av: GABBI DIN KUNG DU VET SJÄLV QUIEN WEONA

HAHAHA shooo har carlitooo skaffat sig en tjej o grejer :P länge sen man såg dendär lilla snorungen asåå

2010-02-08 @ 01:11:10
Postat av: GABBI DU VET ATT DU ÄR MIN SLAV

ahhahahha Gabbi min slav:P

ja kom på att jag aldrig sätt dig på nån familjefest för i helvette:D

2010-02-08 @ 20:26:48
URL: http://paattelitaahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaaha no aweonaa har ej träffat dom på ganska länge no se por que weona men de ba acceptera läget :P creo que te vi en una fiesta en un local i nått svennebanan område cuando annabell cumplio typ 3-4? HAHA ja e dåligt på att hålla koll på snorisar när de är små men ja kmr iaf ihåg att de va mååånga ungdomar o ja tror du va en av dom HAHA

2010-02-10 @ 21:52:15
Postat av: Anonym

ahahhaha va du oxå där!!

haha ja viste ju inte vem du va då loca!!xD

men nu haha om vi ses på nån fest hahah loca då händer grejjjer:P

2010-02-11 @ 12:55:14
URL: http://paattelitaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0