I-val..

innan jag går o lägger mig tänkte jag bara uppdatera mig lite här..
joo, idag valde vi våra I-val(ungefär som extra lektioner) för att komletera våra poäng.
min lista blev:
1. Etik -och livsfrågor
2. Fotografering
3. Bild och form, Grund

jag hoppas på 1 eller 2 hihi 3 valde jag mer för att det inte fanns nåt roligare-.-
yaya nu är jag o min jacka o mina kläder fina o rena..

ju juste hade totaly glömt!!
VET DU HUR MAN FIXAR NY HEADER? orkar verkligen inte med den här längre↑


hitta den här dödande roliga videon!! Till alla FARMVILLE nördar..here you have;)



saknar att vara bebbiiiz o att alla tar hand om mig som om jag vore av porslin♥

PEEAAACE//LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0