hänt under helgen=)

ska berätta lite snabbt vad som har hänt under helgen=)

I lördags skulle vi,La familia åka in till stan för att äta hihi men så blev de inte, neej i bilen kom vi på att vi kunde åka till Heron City för att bowla och äta=D

hihi de var länge sen vi bowlat menmen lite bilder från i lördags
VARNING FÖR LITE FÖR MYCKET EGO BILDER!!!!!!!!!!!!!!


min profil outfit..hihi

Spinner "disco time"=)

är du bered på min STRIKE!!

pose bitch


spana in vad duktik jag är!!
från det här till↓

hihi Strike!!=D




jaa bilderna får tala för sig själva!!=)
och i söndags hade vi en allmänt chilldag och till Lunch/middag blev det EMPANADAS!!!!
chilenska piroger..mmh...jätte gott!!!



kolla vad glad man är=D...innan man bränner tungan :P

och på kvällen kunde jag inte sova alls vet inte varför... menmen Patricia har aldrig tråkigt!! hihi


hihi menmen nu blev det ett lite föööör långt inlägg:P
YALLA PEACE//PAATTELITAAH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0