de går uppåt!!=D

yeeeaaas min grupp på Facebook, asså det går ju riktigt bra eller hur?? 500 medlemar & Patricia Rakar av sig håret!!! 
ja om du nu ser detta och kommer på att du inte är medlem!! varför vänta eller hur?
just nu har jag 223 medlemar av MINST 500=D jag blir allt lyckligare för varje Medlem jag får!! du kanske inte förstår eller så tycker du helt enkelt att ja bara är sjuk i huvudetxD hihi men det kan jag förstå för det kan jag själv tycka jag med.. men du vet man lever bara 1 gång enligt mig så varför göra livet tråkigare en det redan är?? eller hur?






yaya PEAAAAAACE måste fortsätta med TRååååkiga engleska nu!!Jag kommer typ somna när som helst!!//LA GUAPA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0