Dansa, eller bli en Våldtäcksman/kvinna!!! OUTSIDER!

shuuudeluluu=)

haft en helt seg men ändå skiit rolig dag idagxD

Idag vaknade jag kl 6.00 för jag hade tid hos tandläkaren, fan de lagade 2 tänder och om ca 1 månad ska jag operera bort min visdomstand!!! kommer typ bajsa på mig!!!

juste fan asså jag har fackat upp skolans data haha idag när jag va i skolan först i klassen typ första gången.. PROOUD=) så det gjorde att skolan kändes seg under rastern.. du vet man är ju så van att ha internet  men just idag kände jag mig som en OUTSIDER!!! hahaha lalala men ändå va ja typ fett hipe vid mina roliga stunder..alla har väl såna stunder?

och när ja o dumsis satt i tåget påväg hem hörde vi att någon lyssnade på Alla som inte dansar är våldtäcktsmän hahahahhaa asså de va så roligt för vi viste inte var ljudet kom ifrån och sen trodde vi att de kom från högtalarenxD lixxom AKWARD!!! hihi

HÖÖÖÖJ VOLYMEN OCH RÖR PÅ GÖTTEN!!!!=D
 
DANSA SÅ ÄR DU INGEN VÅLDTÄCKSMAN!!!=D

I Will Rock YoU*.*

OMG JUSTE DET ÄR JU SPÖÖRTISLOVIIS NUIIS!!WOOOOHOWIS=)

PEEEAAACEIS//LA GUAPIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0