Är det så här det känns?

hahahha hellow fick helt plötsligt värsta lusten att blogga!!! har inte bloggat på ett par dagar för de känns som att jag har såååå mkt att berätta att jag inte orkar berätta det..xD

menmen de va den här låten som fick mig på humör..



Tito el Bambino- El Amor

yaya som sagt har det hänt en massa den här veckan men orkar inte berätta det just nu.. för mitt batteri kmr typ dö snart haha

2008 jag med lilla Alice ´- kusses unge bebbiiiis<3
kmr ihåg att jag blev helt fäst och när vi gick hem fråga ja mamma om hon ville bli mormor hahha sjuk jag ärxD

min o tiffsis BlatteFjortidPerioder!!=P

Dumis o Patte balen 2009<3 saknar galet!!!

Boys & Pinky Girls(Balen)<3

Kungsan efter Mongoliska-Juni 2009

båt på väg mot åland!!(klassresa)


 haha jaa så långt hann jag skriva idag i skolan innnan mitt batteri dog och nu är jag här hemma och tittar på trååkiga Let's Dance..
menmne snart blir det andra bullar!!8-)

SKRIVER LITE SENARE// LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0