Valborg!!

Shuudeluuhuuuuuu..

Vill du veta vad det är för dag idag?? om du nu inte redan kommit på det så är det VALBORG mina kycklingar;)
Hihihi aja idag åkte jag till Stadshagen för att checka om jag hade Dyslexi och det verkade jag inte ha.. halleluja:P
men jag hade lite lässvårigheter men det kunde jag leva med tyckte Mr. Fredrik:)

och sen när jag kom till skolan runt halv 2 såg jag att i skolgården gick 3 orna runt med sina studentmössor! det var så fint att se hur kul alla hade.. Gott folk det är bara 2 år kvar för oss:D
Patricia, Dimitra & Shirin→ Elaka Fulingar Malaka→ 2012 STUDENT!!!♥

aya men snart ska Miss. Patricia, Shirin & Dimitra, juste Mr. Simonow ska oxå komma:)
vi ska nog först gå och fira i runkarnas by och sen ska shishu till sina fulful kusiner:P och vi ska kanske fortsätta till Akalla och träffa på Mr. Samiioow & Gabrieloow hihi vi får se;)

VAR SKA DU FIRA VALBORG??
menmen noog pratat nu ska gå o bortsta tänderna och börja förbereda mig för utgång:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0