WAY 2 FAST!!!

TJHUDELLLUU!!!

Kom hem för ca 1 timme sen och sitter nu här och äter corn flakes..Mhhh:)

haha yaya asså den här veckan har FOOOORSAT iväg.. som vatten.. det känns lite konstigt attd et imorgon redan är fredag.. Jag kan iallafall inte fatta de:P

menmen igår var jag ute med Yoyo och vi hade det jätte roooligt.. vi fick tillbaka en massa minnen från Norrköping o aa allt möjligtxD
Mot kvällen åkte jag in till stan för att möta Tufftuff tåg som jobbade.. och saken var att jag kom en och en halvtimme för tidigt så där gick ja runt som en idiot och kollade i en massa affärer och gick runt där jag aldrig varit:P O jag hitta en restaurang i Kungsgatan där man kunde röka vattenpipa.. de såg jätte mysigt ut;)

Menmen ja o Fanta åkte hem till henne och där nattade jag över:)

Taack för en underbar dag bebiizar♥ 

Vad har du gjort de här senaste dagarna/under lovet??:)

Men nu sitter Natta o gnäller om datan o ja ska gå o watcha 2½ men:D Love them!!

PEAAACEEE//LA GUAPA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0