UPPSALA

HELLLOOOW WATTENMELLON!!
ska snart gå och sova hihi börjar bli lite små trött:P
Menmen först vill jag bara berätta vad som hänt under dessa dagar-.-
Igår så var vi i Uppsala med the class.. vi skulle träffas i Centralen kl 7.30 och jag så rolg som jag är jag vaknar kvart över 5..:P
Men jag blev helt förvånad att jag blev helt pigg när jag kom ut ur duschen hahahahaha
aja men efter museumet så gick alla hem förutom Patty, Shishu och Dimitra så klart haha vi ska alltid vara speciella och göra olika från alla andra.. ME LIKE!!:D men fan va vi skrattade det va såå himla roligt!!
efter ca 1 timme åkte vi hem till Sthlm där vi också träffade Mr. Simonooow och vi var så hungriga att vi gick raka vägen till donkenoow;)
aja idag vaknade jag också tidigt för att några
människor skulle komma och fixa våra fönster så jag vaknade halv 7 och eftersom att vi hade Nationella i engelska som fösrta lektion var ja så duum och såg att klockan var halv 8 hihi..
men nu ska jag söööva ha det bäääst
PEAACE LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0