SPPPAAAAM FÖRSVIIIINNN!!!!

OMG, OMG, OMFG, OMG,OMFG, OMG!!!
Neeeeej!!! assåå nu är jag helllt pissed off seriöst!!:@

jag har fått typ spam och virus i datan... o Misael som fixade den bara i förra veckan!!
asså så fort jag loggar in på facebook kommer det ett meddelande om nån hemsida..

VAD SKA JAG GÖRA?!?!?!

Är du duktig på datorer eller vet hur man kan fixa snäälla skulle verkligen behöva hjälp:(

jag orkar inte skriva mer men vill bara förvarna om att jag kanske inte skriver imorgon eftersom att jag och mamma ska åta till min kusin=) fett längesen vi träffade de!!!<3

yalla nu vet jag inte vad jag ska göra!!!-.-
hoppas din data funkarxD
PEAACE//LA GUAPA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0