Otroligt lyckad kväll:D

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ MIN BANAN!!!
Hur har din valborgsmässo afton varit??
Taack för att du fråga för min var lixom TOPPEN!!! hihi jag tror inte jag kunnat ha det bättre.. Lr joo om Shishu hade kommit och att det skulle varit sol.. men det finns aldrig dåliga väder bara dåliga kläder:P hihihihihihi
kom hem för typ 30 minuter sen.. men är fortfarande fett med HIPPPPPPPPPPPPEEE!!!
Jag tror jag fick alldeles för mkt frisk luft.. inte bra för mig:p
men våra planer förstördes av Shishouw.. niiie skojsis bara men hon kunde inte komma så det blev bara jag, dumsis och Mr. Simonoow :)
så vi möttes i Akalla.. vi checkade läget och sen GICK vi till husby(typ 10 minuer i vår takt) hahaa o gissa vad.. Simon typ dooog:P ahha och där var det HEEEL dött såå vi fortsatte GÅ till Kista i truddan o det tar oxå typ 15 -20 minuer haha asså Simon är npg den största latmasken jag har sätt:P
haha men det var så roligt för så fort vi kom in i truddelutten träffade vi på några från ärvinge.. 2 steg till fler från ärvinge.. asså det kändes som att man var tillbaka i högstadiet:P
hihi jaja imorgon eller på måndag hoppas jag att ja ska kunna få Dimitras underbara bilder från ikväll:D
Så du får tyvärr leva utan bilder från ikväll men så fort jag får de så ska du så klart oxå få se -.-
PEAAACE// LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0