Kawabanga dagx)

HALLLLÅÅÅ ALLA I VILLEKULLA;)

Jag kom på idag när jag duschade att jag totally glömt bort att säga GLAD PÅSK ALLA MINA KYCKLINAR!!! (hahaha ja vet lite sen, men you know " Bättre sent, än alrdig")

yaya idag hade jag inte mobilen eftersom att underbara mamma inte hittade sin laddare igår kväll aå jag var så jätte snäll coh lånade den så hon kunde ha den som ALARM.. men neej hon missförstod min tanke och tog den till jobbet och lämnade sin egna här hemma(stupid:P)

Men jag o Natta gick på en lång promenad ända till Tensta gott folk!! Och solen sken så här trodde patty att man kunde gå i kort kläder haha nee skoja hade kofta o långbyxor.. men tackvare min söta, idiotiska syster blev de en riktig kawabanga promenad!

yaya när vi kom hem var vi helt leriga och smutsiga så båda hoppade in i duschen o efter maten stack vi me mammsis till Kista för att häma Nattas mobil, men så smart om mamma är hade hon fel papper med sig så det får bli imorgon(tror ja..)

här får du lite bilder från Kawabanga promenaden;)

Trädet DÖÖÖR för mig;D

Natta Kawabanga som hon är tror att de här är ett MUSKE!! hahax)


ORKAR INTE GÅ UPP!!!

WOOHoOO Ja klara!! Rocky.. daam, dam,dam,dam daam,daam daaaaam!!

KNAASSS!!!

Sen är det några videon men de kmr lite senare i programetxD

Juste jag kom på att jag glömt att berätta att min/mammas kamera gick sönder i Norrköping, men den funkar men der är skärmen som spruckit..
2 HELL!!


Haha Yaya ska rulla mot sängen om jag ska hinna göra allt ja vill imorgon:)
1. Vakna runt 9!!!
2. ut på rask promenad...
3. Duscha/ata frukost
4. Fixa mig
5. Ut me Yoyo;)<3
6. Träffa Tiffsis o sööva därx)

såååå HA DET NICEEEEE!!!

PEAAACEEEE KYCKLING//LA GUAPA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0