Inte tillåten!!

SHUDILAJ SHUDELUUU!!

Måste bara först och främst säga att jag är jätte ledsen för att jag inte bloggat på en hel vecka.. men jag har 1. Inte haft tid och 2. inte orkat"/ INTE TILLÅTEN!!

menmen taack, taack för ditt tålamod!!♥♥

ska säga lite kortfattat vad som hänt under veckan

Fredag-söndag: gick hem till miss. Tiffany och typ pluggade hela helgen till prov, nationella och lite annat..
På lördagen gick vi ut med en annan kompis och fikade på Bellmans:) en rätt så cp men ändå rolig dag:P

Måndag: vaknade 15 minuter innan nussen skulle åka och fick inte missa den eftersom att jag hade biologiprov!! det gick ganska bra får vi hoppas:) och tack vare det provet kom jag 10 minuter sen till nationella prov i spanska..

Tisdag: Ännu en till nationella prov i spanska och så vanliga lektioner..
vi slutade kl 13 och det var rätt så fint väder så Moi, Shishu och Dumsis åkte in till Stanoow.. det är en dag jag sent kommer att glömmaxD hahah asså jag såg ut som en HEJ  KOM OCH HJÄLP MIG!!!(shishu säger så när man ser helt cp ut)
träffade på Mattias och några av hans kompisar i stan också o sen när vi skulle dra hem stod vi och spelgade oss på en buss och en hög snubbe säger till oss" vet du varför jag älskar spelgar??" och jag så klart måste svara "neej vrf?" "jo för att speglar har ingen personlighet.. Men fan va snygga de är..GRRR!!!" snacka om att vi dooog av garvxDXDXDXD
OMG JUSTE!!! haha glömde typ att säga att vi träffade på Miss KISSIE utanför åhlens ASSSÅÅÅÅÅ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH är det enda jag kna säga!!! hon såg så rolig ut.. faaan du som inte sätt henne hon har jävligt fet näsa.. den där tjejen kan man inte ge några komentarer till..x)
(bild från hennes fans)
och tjejer sen i Kicks!!! "jag kna ropa på vakterna om du vill" Dimitra..Vad ska jag göra, vad ska jag göra?!?!? hihi

Ondag: helt vanlig dag och Sveriges väder blev...FAAAAIIIL!!! fan det är snart MAJ och det snöööööööar?!?!?! skojar ni med mig ?!?! man blir lixom lliiiiite förbannad..

Torsdag: ännu en vanlig skoldag.. again:P Men vet du vad..:) 2morgon är jag ledig från skuulan.. för 3orna ska ha nationella:D wooho taack gud för 3orna.. men om några år är det min tuuur:( noooo!!!
VILLL HAAAA SOOOMMMMAAAAR!!!! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!


AHHAH asså den här tjejen har gjort stora framsteg med Khaddije..De inte tillåten.. el HARAAAAM!!! ahhaha


YALLA GOTT FOLK HA DET BÄÄÄÄST UTAN PROTEST(bara till Sveriges väder!)
PEAAACE//LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0