If you're sexii;)

SHUDELULU!!!

I'm sooooooo sorry för att jag inte skrivit på dessa dagar och jag kan tyvärr inte skylla på någon annan än mig själv..LATMAK PATTY!!!xD

YAYA först och främst vill jag bara ta och Gratta min älskade moster som fyllde år igår love 2 you Tia Lily♥ from far far away in Sweden 2 New York A
BIGG KISS!!
Och så för det andra vill jag bara säga till mig själv: PATTY FÖR I HELL!!TAKE IT EASY.. haha bara vissa fattar detta(och det är själva poängen;))

Hihi Yaya idag var det ett underbaaaart värder här i Estocholm och inte ens kofta orkade jag gå runt medx)
ME LIKE ALLLLOOTTT!!!

juste, asså ibland förstår jag inte på mig min skola.. lärarna kommer idag och säger att några av klassen ska på museeum(där var jag inblandad), resten åker imorgon.. Yaa, så vi åkte till Vasamuseeumet och det var faktist rätt så roligt skrattade hela tiden.. och saken var att jag skrattade så mkt att jag fick huvudvärk..KNAAS!!-.- men efter det var vi alla skit hungriga så ja, Natta och Hibaq stack till donken och käkade oss mätta;)

så när jag kom hem runt 6 var jag helt sluuut.. hade så ont i huvudet att jag inte ens orkade prata med mamma.. och jag som hade bestämmt att jag skulle göra denna dag till en plugg dag.. HAHA NEEJ DÅ de ville inte min hjärna.. så jag sov från runt 6 - 9 när mamma kom o VÄCKTE mig:( och nu sitter jag uppe och kan inte sova men jag har fortfarande ont i huvudet.. VARFÖR??

2006 i Kreta.. Kolla så där brun.. nu äe jag värsta blekfisen!!!

Akon- Party animal

yaya ska stänga av datan och se om det går att sova
PEAACEE//BLEKFISEN GUPAP


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en ny tävling nu på bloggen. Där vinsten består av hårprodukter från Goldwell.



Surfa in här om du vill vara med.



http://www.lovemercury.se//2010/april/super-tavling.html

2010-04-15 @ 14:42:54
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0