BARCELOOOONAAA!!!!

Dagens hottie blir (Applåder)

Adrian Grenier..Vill ha hans ögon nuu..

Har precis tittat klart på Djävulen bär Prada, och där träffade jag den här snubben, Grr:P
Och det roliga med honom är att han ser ut som mammas killes son, (fast Adrian är finare, SCHHH;)
och exakt när jag tänkte på de kommer mammas kille in i vardagsrummet o ba men kolla han e ju lik min son ahaha ja typ dog av garv o ba, hallå läser du typ mina tankar?!? Fast den här killen e mkt snyggare vist mamma o hon ba kolla på hennes kille hihi Jag är bääst!

WOOOHOOOOOOO, Andaaas OOOOOOOOOOOOOOO!!!! Barca Vann med 2-0 och jag som slagit vad med mamma om att Barca skulle vinna med 2-1 haha MENMEN BÄTTRE ÄN ATT DE FÖRLORAR!!
och till alla er realare HAHAHAHAHAHAHAHAHA SKAAAM!!!

//LA GUAPA


Kommentarer
Postat av: En Romantisk Saga

verkligen skit vackra ögon :)

2010-04-17 @ 17:26:01
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0