Home sweet home!

HEEEEJ ALLA MINA SMÅÅ KYCKLINGAR!!!!

Jag kom hem idag kl 4 ungefär men var allderles för trött för gå in på datanx)
Har haft det jätte roligt på lägret.. fast jag har jätte ont i vänstra hnden så jag skriver bara med en hand:( så istället får du bilder att se;)

Juste noppade ögonbrynen och köpte ekorre glasögon men tjejsorna<3

Fullpackat:P


Pavles zäääxiga ögon;)


innan vi drog ut!!:)

yaya dnog med bilder för idag hoppas du haft det bra du med:)<3




Den här låten blev sönderlyssnad på lägret och nu kan jag inte sluta sjunga denx)
Yori, yori (o så shake på ruuumpään)

Men nu ska jag gå o kolla på film och myssa me maammsis<3

PEAAACEE//LA GUAPA

Kommentarer
Postat av: Dimi

Haha sista bilden är typisk patty bild:D



Jag har saknat dig oxå:O fyfan det känns som om jag inte har sett dej på flera månaderxD

2010-04-06 @ 12:15:27
URL: http://chocolatesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0