hipperihopp!!

ALLOOOOOOO!!!
idag är det hipperihopp humör som gäller för mig:D haha översättning blir jätte bra humör:P
Egentligen vet jag inte varför men det har liksom bara varit en helt toppendag..
  1. Solen har varit på sin plats
  2. Jag missa bussen på morgonen men hann precis till den i Kista..wooho:)
  3. Jag kände mig rätt så snygg idagockså.. (Fez) sexii;)
  4. jag, Dimitra och Shirin lyckades övertala våra underbara lärare om en grej!!!
jaa det var nog det:D(tror jag)
men men imorgon kanske jag inte kommer blogga något eftersom att jag ska vakna kl 5 på morgonen.. ska åka till Turkiet:P APRIL APRIL!!! hahahahaahha
neej skoja bara ska åka till Uppsala med några homies från eskuulan, för vi eska gå på ett emuseeum
Jag håller på med ett arbete på musiken och då ska jag berätta om mitt liv och min kulturhistoria.. hihi och den här låten får mig att tänka på mellanstadiet;)
Lyssna och du kanske också har minnen med denna låt?? :D
men ska snart gå och sova så jag kan vakna imorgon runt 5 om jag ska hinna vara klar i tid:)
såå PEAAACE LINDA//LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0