Glad påsk Bebiisar!!!

Hallåååå hallååå!!!

Sitter nu på samhälle och tittar på en skräckfilm "Rec"..hoppas den e bra.
om ca 2 timmar ha jag utväcklingsamtal!!! aaah asså jag är jätte nervööös!!!

Men så ska man inte känna sig lilla Guapa, allting ordnar sig med tiden och viljan är allt
om du bestämmer dig för att fixa det så går det, litet tips dock är att inte tjaffsa utanför skolan så att du inte orkar komma hit, Peace n Love - You'll never walk alone // El Guapo
back to you patte


Here I'm again;D
juuste jag ska på läger idag som sagt och därför kommer jag inte kunna skriva förän på söndag(om jag nu orkar:P)


HAHA men nu blev skräckfilmen för läskig och vi bytte till "American pie"

HA DET BÄÄST//LA GUAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0