mina små kycklingar<3

heej alla mina små kycklingar<3
haha konstigt nog är jag på toppenhumör idag fastän jag fick min lingondag idag:( aja haha men igår hann/årkade jag inte skriva eftersom att jag kom hem rätt så sent:P

var hemma hos mamma eftersom att jag hade tid i tvättstugan från 19,00 -22,00..
pappa ringde minst 10 gånger o undrade vart jag va haha rätt så irriternade faktist menmen blev klar med allt 11 och gick hem till pappa 23.30 i akalla centrum där de alltid e helt död var de et killgäng de första jag såg..nice..
de ba börja visla o ja ska ge lite tips..

När man går förbi o man är "rädd" ska man försöka att göra följande:

1. Lek svår. Om de ropar kolla snabbt o kolla bort så de inte märker att du är rädd eller intresserad.
2. kolla alltid rakt fram, kolla inte ner för då visar du dig svag.
3.om de kommer fram till dig och vill snacka o du inte känner för det ring någon och börja snacka.

det funkade för mig så vrf inte för dig oxå:)

aja sen fortsatte jag gå och när ja kom till andra sidan centum  satt de två fullisar med ett littet barn i en vagn så de va lugnt men plötsligt gick en av männen med barnet typ 300 meter bakom mig och börja skrika "jag hatar de, jag hatar jävla horor!" o gissa om jag blev livrädd... ringde Fanta på momangen!!! tack älsk för att du lugna ner mig<3

o när jag kom hem var ingen hemma eftersom att jag inte svarat när pappa ringt så han hade blivit orolig o väntade utanför tunnelbanan men jag gick ju hem så de blev lite kaos haha:P

men idag hände det väl inte så mkt..Micke vår no lärare e fett me chillig han lät oss gå så jag, dimdim o shushu gick hem till shushu o kollade på wild child o hade skit kul:D

juste omg fett rolig jag o pappas fru satt o drev med pappa om hur han skulle bete sig med mina barn.. o bara för att jag sa mina då tänkte de direkt hur många ska du ha.. hha ja ba de får framtiden bestämma o Mina männ oxå haha du vet jag har planerat min framtid:D hha vi kunde inte sluta garva o pappa kände sig fett stolt när jag sa att hans barnbarn skulle hälsa fint o sen ja baa neej de ska kma fram till dig o ba: shoo bror va händish lään? han ba va e de för javäla invandrar språk:P love ya daddy<3

men detta blev ett rätt så långt inlägg faktistxD
Peace & Love//Paattelitaah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0