miss you♥

ni får ursäkta att jag har vsrit så dålig på att uppdatera men har ärligt talat inte pallat sätta på datan änns.. men snart ska jag sova för imtgon har jag skola och fan asså så mkt kmr hända ska typ till skolan sen e de hemspråk, sen springa hem till mamma för att hämta några nycklar o mr.lasse ska kma o fixa lite i toaletten sen måste jag hem till pappa o hjälpa honom i tvättstugan så kmr typ inte skriva imorgon heller:s

aja idag ringde mamma o sa att de hade haft jätte kul o att hon saknade mig tror ni att jag börja grina?..JAA, de klart! saknar mamsis som faaaan♥♥♥♥

i helg har det väl varit lite knas orkar/vill inte berätta:P haha jerks..
aja men de va kul iallafall så allt har varit chillit som vanligt väl:P

men ska sova mina ögon pallar inte mer ska vakna 7 imron:( ORKAR INTE MED SKOLAN!!(oki inte själva skolan den e bra men att jag måste vakna tidigt o att jag måste åka buss...:( jag,Patricia som hatar bussar måste åka de varje dag fram o tbx:(aja men de e bara 3 år kvar haha:D

yalla goddiee nattish//Paattelitaah

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0